Bebeğim 1 buçuk aylık. Gündüz gayet rahat uyuyor gaz sorunuda olmuyor ama akşam olduğunda ağlıyor gaz sıkıtısı başlıyor. Çıkarıyor gazı ama bitmiyor sürekli bir huzursuzluk sıkıntı var damla kullanıyoruz etki etmiyor masaj yapıyoruz yine etki etmiyor 🙄