birmelekannesi01 Anneler merhaba sizlere bir sorum olacak Mama içen bebekleri olanlar bebeğiniz mamadan bıraktığında direkt döküyor musunuz tekrar içirdiğiniz oluyor mu 1 saat içinde vs