Merhaba anneler. Doğum sonrası nabzım dinlenme halinde 50-55 arasında seyrediyor genelde. İlk doğumumdan sonra da olmuştu. Sonra çok kafaya takmadım kontrol etmedim. Kan tahlillerim ekg temiz çok şükür. Gece uyurken daha da düşüyordur muhtemeken geceleri uyurken düşermiş. Bir çok yerlerde 50 üstü normal diyor ama kafama taktım.bu bir sorun mudur doğum sonrası böyle bişey yaşan oldu mu?