Merhaba. İnstagramda bir ara takip ettiğim asliyivrum (öyle bir şey) babybjörn’ü aldığına bir açıdan pişmandı. Bel desteği değil de iki yönlü olmamasıydı galiba. Bende Ergobaby omni 360 var. Bel destekli, 4 yönlü, sadece önde 2 yönlü kullansam da. Gayet memnunum. Yenidoğan minderi vardı içinde. 1 aydan sonra slingden kanguruya geçtik. Şu an 13,5 aylık, hala kullanıyorum arada.