balyanak_annesii 2 tane beyazlık var diş sanırım ama 3 aylık daha diş çıkarır mı ? oğlumun 6. Aydan itibaren patlamıştı
minikmucizemaak balyanak_annesii Arkadaşım kızının 3 aylık diş çıkardığını söylüyor ama bana da çok erken geliyor
balyanak_annesii minikmucizemaak Bende şaşırdım yani hiç duymadım görmedim çevremde bu kadar erken çıktığını
Retzja Oğlum 3 aylıkken belirtileri başlamıştı, 4. Ayına bastığı gün alt 2 dişi çıktı. Şuan 16 aylık, tam 16 tane dişi var 😂