Tugcebb Kızlar kişi sayısı 40-45 Menümüz -Börek -Sakaklı Poğaça -Yaprak Sarması -Mercimek Köftesi (porsiyonu küçük olcak) -Arpa şehriye salatası -İslak kurabiye -Tuzlu kurabiye Sizce nasıl? Önerilere açığım 🌸
bianneo Tugcebb menü güzel bence bizim de 35 kişiydi aşağı yukarı aynıydı menü salata olarak Rus salatası yapmıştım ekstra tatlı olarak bisküvi topları yapmıştım siz de ıslak kurabiye yapmışsınız diğerleri aynı resmen. Ve çok güzel yetti bir de pasta da var zaten güzel yeterli oluyor. Ben bir de ortaya meyve ve çerez koymuştum çay içilirken. Çok keyifli geçmişti ☺️ sizin de güzel geçer inşallah minik iyi ki doğmuş
Tugcebb mamacitaa_ ah sormayın 😂 kutlama yapmıcam derken eşim yüzünden 45 kişiye hazırlık yaparken buldum kendimi 😂
Tugcebb perla_ kurabiyelerimi önceden yaptım buzlukta, börekte öyle sadece pişircem. Birer çeşit kayınvalidemle annem yapıyor. Doğumgünü de artık hep birlikte öyle böyle geçecek 😂
Tugcebb bianneo teşekkür ederim sizinde bebiş iyi ki doğmuş 🌼 bizimde sayımız düşebilir, kesin olmayanlar var ama garantili gitmeye çalışıyorum. Sevindim güzel geçmesine ve yeterli olmasına, darısı başımıza inşallah 🌼
Pamukhanim_ Tugcebb ıslak kurabiye hariç menümüz aynı Benimkinde ekstra cupcake ve tuzlu kurabiye var kişi sayısı fazla bence güzel yeterli menü