Eğer evdeyse toplantı zamanlarında biraz oyalamasını istiyorum. Toplam 1 saat falan maks. Yok oyalayamıyor yokkk. Neden böyle? Söylüyorum da şurada daha çok vakit geçiriyor masaya koy önüne su dök falan ama yok yani içeriden sürekli çığlık sesi geliyor.