Kızım 9 ay 14 günlük hala emeklemedi biliyorum gelişim belirtisi değil emekleme zorunluluğu yok şuan geri geri gidiyor emekleme pozisyonu alıyor sadece ama galiba kolları tam güçlenmedi ileri gitmiyor yürüme de biz yürütüyoruz yavaş yavaş gün içerisinde sizde durumlar nasıl 💕