32 aylık kızım on günden fazla oldu başlayalı ilk günler zaten söylememe gerek yok aşırı yapıyordu altına üç dördüncü günde üç defa falan tuvaletim var dedi normalde ben tuvalete götürürüm o söylemez ve günde bir pijama ıslatırdı hatta hastane gittik tuttu hastanede eve gelene kadar eve bir geldik başladı yapmaya altına üç gündür ilk gün gibi altını ıslatıyor asla söylemiyor kakasını sürekli yapıyor çişini de tabi öyle çok hafif soğuk almiş gibi ama belirtileri pek yok şöyle diyeyim pazartesi işe başlayacağım sizce devam edelim mi bezlim mi ? Bez bağlayacam dediğimde tamam diyor