Merhaba anneler çok acil yardıma ihtiyacım var 2 buçuk aylık bebeğim çok iştahsız doğduğundan beri memeyi öle çok iştahla emmiyor önceleri gaz sorunu vardı şimdi de gaz sorunu olmamasına rağmen çok az emiyor sağ mememi zaten reddetmeye başladı uykuluyken onu vermeye çalışıyorum bazen kusuo oguruo çok az kilo almış 1 ayda nerdeyse 200 300 gram almış sadece. Mama veremiyorum biberon asla almio bütün markalaei denedim nuk lansinoh pihilips vesaire mama desen 6 tane mama denedik ama biberonu asla meme gibi cekmio ağzında gevelio diliyle itio napicagimi şaşırdım lütfen benzer sorunlar yaşamış anneler varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Alıştırma bıberonu sipariş ettik suluk givi bişi onu denicem bı de