Arkadaşlar merhabalar benim bebeğim üç ay on günlük sağlık ocağı rota virüsü yapılması gerektiğini söylüyor tercihe bağlıymış daha önce böyle bir aşı var mıydı bilmiyorum yaptıranlar bilgi verebilir mi herhangi bir yan etkisi var mı ya da yaptırmasak sorun olur mu