htcyldrmm Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu aşılarını yaptırdık ve vegaferon demir damlası verdi sağlık ocağı . Araştırdım ve çok iyi yorumlar okumadım kullanan var mı yan etkisi oldu mu ?
cokbilmismom htcyldrmm sağlık ocağından almadım ben kendi doktoruma sidefer aldırdı onu kullanıyoruz sorun yaşamadık
JanJan_ htcyldrmm hemşire bize verirken kabızlık yapar kanlı kaka yapabilir dedi doktorunuza danışın başka ilaç verir muhtemelen dedi ki doktorum kidsferi verdi
hicranekincii alpaslanmom_ tadı nasıl bestironun. Biz dün başladık newvit aldım ama tadı çok ağır diliyle hepsini geri itiyor ve midesi çok bulanıyor.
aysme Sağlık ocağının verdiğini kullanmadım ilk kullandığımda kustu zaten hiç iyi değilmiş . Ocean kullanıyoruz 🫶🏼
ayaznannesi htcyldrmm kullanınca bebeğimin kakasında kan oluyordu doktor başka marka kullanın dedi ocean kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür
serife2 htcyldrmm ben kullaniyorum canim bayadir 10 aya giricez kilosu kadar 1 damla sabah ac karnina ama birsey olmadi bu zamana kadar hic ben memnunum