Premsesinnannesi 2 aylık kızımda göbek deliğinde fıtık var başına gelen varmı nası geçirdiniz çok korkuyorum😔😔
Derin17 Premsesinnannesi bebeğim 4.5 aylık 1 aylıkken doktor hafif bir fıtığı var demişti geçti şükür olabiliyormuş
2minikannesi Premsesinnannesi Benim oğlumda da vardı doktora götürdüm onun önerisiyle göbeğini fıtık bandı ile sardım geçti zamanla kendiliğindende geçiyormuş 6 aylıkken kontrole götürdüğümde tamamen geçtiğini söylemişti doktorumuz
sevvalsaglamm Premsesinnannesi bizim de Vardı 40 günlük iken baya büyümüştü şuan 5 ay 23 günlük oğlum ve geçti kendiliğinden hiç bir müdahale yapmayın para bağlamak vs.
barlas2020 Benimde 1 bucuk aylik oldu oglum bizde de var. Ama cok degil hafiften cikinti var. Korkulacak bisry oldugunu sanmiyorum
Papatya-00 Gazlı bebeklerde oluyormuş bütün gösterdiğim doktorlar normal geçer dedi. 3 aylık olucaz indi baya şişi yavaş yavaş geçiyo
nzlkc Premsesinnannesi oğlum gazlı bir bebek. Bir kere kabız oldu onda da ıkına ıkına göbek fıtığı oldu. Doktor gazı azalınca geçer demişti. Çok azı müdahale gerektiriyormuş. 3 ay 20 günlük bütün şişlik indi.