Pamsdream Merhaba b12 değerimiz kaç olmalı alt sınır bana yetmiyor gibi geliyor benim 200 lerde çok sinirlilik takıntı var
maygirl Pamsdream 500un altina dusmemeli…bizm en son 1000lerin uzerine cikmıstı 1 ay onceki tahlilde oyle cikmıstı..şuan kac bilmiyorum 2 ay sonra bakacağız..500-700arası ideal B12
Hayallerhayatolsa Pamsdream ne yazıyor b12 de kan aldırdım düşük dedi Agıza sıkılmalı sprey verdi aldım ama migdem bulanıyor sıkınca ağzıma zorlanıyorum kullanırken
karpuz_ Pamsdream benexol kullandim ama pek faydası yok bence özel olarak alacağım ben ya da iğnesi daha faydalıymış
maygirl Pamsdream elbette cok..hic bsey kullanmadım.Beslenme şeklinden firladı 1000 lere bundan eminim.
GezginPaNDa Pamsdream benim uzun süre 5ti ama sadece unutkanlık yaptı. Sinir vs yapmadi . O donem pamuk gibiydim
pimpiriklianne43 Pamsdream doktorum 200 ile 800 arası olmalı demişti benim 85 çıkmıştı iğne kullanmıştım baya bir süre
karpuz_ Pamsdream yok zaten referans aralığındaydı sağlık ocağı doktoru dedi bana her hastanenin farklı tabi referans aralığı