Ya başına gelen var mı ben gibi 9.ayıma girince yanaklarımın kenarlarında sivilce çıkmaya başlamıştı sonra hemen ardından doğum yaptım bir anda fazlalaştı hormonlardan mı anlamadım önceden sivilce hapı kullanmıştım geçmişti hemen. doktora gitsem ilaç veya krem yazar mı emziriyorum şuan🤔