defnekusum_ 28 günlük olduk aşırı ağliyor sürekli uyanık halde hastaneye kontrolü vardı orayı da birbirine kattı canı yanıyor gibi ağlıyor çok zor sakinleşiyor doktor da anlam veremedi anlamsız ağliyor diyor bu dönemi bu şekilde atlatan var mı
alpaslanmom_ defnekusum_ Ahh Ahhh neler çektim bebeğim 6 ay olana kadar 24 saat ağlardı götürmediğim doktor kalmadı kafayı yemek üzereydim düzelecek merak etme şuan gazı vardır
atesarp defnekusum_ benim oğlumda öyleydi hastaneden eve geldik başladı 1 yıl sebepsiz ağladı aşırı gazliydi ne uyku vardı ne susmak zor bir süreç Allah yardimciniz olsun doktor bana huzursuz ve zor bir bebeğin var sabretmekten başka çare yok demisti
hepyerdeyizz defnekusum_ Geçecek … Büyük oğlum aynı anlatigin gibiydi hiç susmazdi hiç habire ağlardı arabayla gezdirirdik evde bebek arabasiyla gezdirirdik neler yapardık 🥲🥲gaz masjai yap bide kabızlık vs varmı ? Ya da saatli mi ağlıyor kolik olma durumu var mi
alpaslanmom_ defnekusum_ evet yapılmadık tahlil kalmadı düşün en sonunda huzursuz bebek sendromu dediler
defnekusum_ sunandbee Ya bir türlü anlam veremedim meme + mama şeklinde gidiyorum mamayı 2 saate veriyorum resmen meme desen yarım saate mamayı bitiremiyor artık bence doymuyor değil de gaz mı bilemedim doktor bile dedi anlayamadım anlamsız ağlaması var diye
defnekusum_ alpaslanmom_ Yaa geçiyor ama değil mi geçmeyecek gibi geliyor ve ben çok yorgun hissediyorum benimde anksiyete ve panik atağım var zaten kendimi aşırı kötü hissediyorum
defnekusum_ hepyerdeyizz Dediğiniz gibi arabada susuyor kontağı takar takmaz uyuyor direkt resmen gaz masajı da yapıyorum rahatlayamıyor bir türlü ya 3 gün öncesine kadar akşama doğru ağlıyordu gğn batımına doğru şimdi farketmiyor sabah öğle ağlıyor sürekli kolik olma durumuda doktordan yeni geldik karnına baktı kolik gibi durmuyor dedi
alpaslanmom_ defnekusum_ canım geçmese benim oğlumun geçmezdi keşke videolarını gösterebilsem sana her gören bu çocuk normal ağlamıyor kesinlikle birşeyi var diyordu öyle ağlama düşün
atesarp defnekusum_ bizde sürdü şuan 2 yaşında yine ağlamaya sebep arıyor zorla ağlatıyor kendini o devamlı aglamalar bitti ama bence o dönemki huysuzluk huzursuzluk çocukta alışkanlık yapıyor doğduğu ilk günden beri uyku problemi var 2 yaşına geldi kaçta yatarsa yatsın hala daha sabah 5 te ayakta umarım sizinki bu kadar sürmez ama yinede herşeye hazırlıklı olun böyle bebeklerde var cunku
416767 defnekusum_ gaz sancısından olabilir benmde üçüncü dogm yaptm kzım 2 hafta hc aglamadı hep uyudu ama iki haftadan sonra 20 günlük olunca gaz sancıları basladı o huzursuzluk yapıyor bagırsakları sanırım kasılıyor lar sancı yapıyor onlara hergun bzmde çok zor geçiyor her dakika aglıyor uykudan uyanıyor devamlı benmde şuan çok zorlanıyorm birde iki tane oglm var onlarda aynıydı koliklerdi sabırdan başka yapacak yok buyuyunce duzelıyorlar