uykuyusevmeyenbebe Kızıma kışlıklarını ordan almak istiyorum daha öncesi bi kaç siparişimiz olmuştu memnun kalmıştık fakat giyim konusunda nasıllar bilemedim..temudan alışveriş yapan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
prensesdiana uykuyusevmeyenbebe kışlık takım aldım bir kaç tane sadece boyut olarak biraz büyük geliyo onun haricinde gayet güzel
momas uykuyusevmeyenbebe aldım kendime oğluma eşime falan bize neyse de oğluma hep pamuklu olanlardan aldım. Onlar da 200-300 civarı e vergi vericeksiniz bence ordan almaya değmez lcw de çark kod oluyor ordan bakın hiç değilse hemen gelir zaten limit bar 5-6 parça alsam dolacak
cokbilmismom uykuyusevmeyenbebe ben tulum aldım şapka aldım çok beğendim. İçeriğine iyi bakın pamuk olanlari alın. Arkadaşım mont almıştı oda çok güzel çıktı yumuşacık. Ve Türkiye’de olmayan modeller var hemde çok uygun ben seviyorum