gozdeyluldila Merhaba kızlar bebeğim 13 günlük doğdugu ndan itibren göz kapağında göz pınarı hizasında biraz kızarıklık var geçer mi sizinde olmuşmuydu
suhedaaaaa gozdeyluldila Damar damar bir görüntü mü? Benim oğlumunda öyleydi hala arada kızarır. Çok yakışıyor ona o görüntü. Görsel paylaşabilirseniz ona göre anlayıp yorum yapalım
gizos26 gozdeyluldila göz kapağında değil de direkt gözünün içinde göz bebeğinin kenarılarında çizgi şeklinde kızarıklık vardı şimdi üç haftalık oldu gitgide azalıyor doktoruna sordum normal zamanla geçecek demişti
suhedaaaaa gozdeyluldila Bana normal geldi. Olabiliyor bu ve zamanla azalıyor. Oğlumun uykusu falan geldiğinde hala kızarır mesela. İsterseniz doktor kontrolünde hemanjiom olabilir mi diye sorun o sizin içinizi rahatlatacak açıklamayı yapar.