rumrum123 kızlar bebeğim dört buçuk aylık iki gündir grip gibi öksürüp duruyor hapşırıyır sürekli ve genzi tıkalı gibi hırıltılı ne yapabilirim tecrübeli anneler nebülizatör alacağım başka ne olabilir bebek vikisi falan bilmiyorum
biranne_2134 rumrum123 benim de bebeğim 4 ay 25 günlük hırıltısı doğduğundan beri vardı günde 3 kez serum fizyolojik yaptım ve hep yan yatırdım geçti denecek kadar azaldı doktor geniz etinden şüphelenmişti 1 yaşa kadar olabilir demişti ama değil di hırıltı çok vardı grip olmadık ama agulamasını bile zorlaştıracak kadar geniz doluydu
ruveyda_34 rumrum123 doktora goturmediyseniz bence ilk doktora goturun burdan hepimiz birseyler soyleriz ama belki senin bebeginde etkili olmaz doktorun onerileri daha dogru olur gecmis olsun🥹kisa surede iyilesir insAlllah
rumrum123 ruveyda_34 çok teşekkür ederim şu anlık ağır değil gibi de hemencik kendim bişeyler yapsam hafifler mi acaba dedim