ser666 Arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum bilmediğim için soruyorum sleppy külot bezin üstünde bir bant var ön tarafa gelen o ne işe yarıyor acaba
Niyesordunbucevabi ser666 ben yanlışlıkla almıştım sleepy külot bezi çok sıktı bebeğimin karnını filan 🥲
adakin ser666 o bant öne değil arkaya gelmeli canım. Bide o bantı çek uzasın iyice sararken kolay oluyor çöpe atınca
ser666 Niyesordunbucevabi Normalde 4 numara kullanıyorum ama slepyy de 5 alıyorum eşim 5 numara almış 3 paket sıkarımı aceba değiştirsemmi
ser666 Niyesordunbucevabi Vallahi canım ben de duştan sonra direk taktım bakmadan açmışım paketi dediğim gibi eşim külot bez almış ama senin dediğin gibi iz yapmış bu paketi mecbur kullanacağım da diğer iki paketi akşam değiştireceğim