Merhaba güzel anneler ya size bisey sormak istiyorum benim kızım 10 aylik bazen başka şeye gergin oldugumda canim sıkkın olduğunda ya da ne bileyim kızım yapmaması gereken şeyi surekli yaptığında sesimi yükseltiyorum ona kızıyorum sonra aşırı çok vicdan azabı çekiyorum ağlıyorum hatta bazen ona kızdım diye üzülürse kalbi kırılırsa diye sizde de oluyo mu bu normal mi biraz konuşmak istedim