Yalnız değilsiniz!
10 ay 13 günlük oğlum, valla sizin aylarda hep aynı şeyi düşünürdüm ne zaman kesintisiz uyur acaba diye o anların kıymetini bilemediimm..😭4 ay atağı diyorlar ama 10. Ay atağı bambaşkaymış çocuk huy değiştirdi resmen, herşeyimiz düzenliydi en azından öyle ilerliyorduk, şimdi geceleri ağlayarak beşikte ayağa kalkmalar, karnı tok mamasını içmiş oluyor tekrar yatırıyorum tekrar aynı kalkmalar.. bu zamana kadar ağlayınca hep yanıma alıyordum hep en ufacık hareketini duyardım yanımdaylen. Ta ki 10. Aya kadar ne zaman böyle uyku bölünmelerimiz çoğaldı bende uykusuzluktan yat kalktan afalladım çocuk yataktan düştü ağlamasıyla kalktım. Çare yer yatağında yatıyoruz onda bile 3 saatte bir yenidoğan gibi uyanıyor.. Kıymetini bilin zamanlarınızın🤭 Yolun sonu ataklarla geliyor 🥳her atak bitiminde ödül olarak huni takıyorsunuz 🥳Yine de canları sağolsun yanımızda olsunlarda herşey atlatılır 🫶🏻
onceuponatime_