kedilibebelii çok teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun inanın günlerdir vicdan azabından olucem ama dediğiniz gibi düşe kalka buyucukler ama nebilim ilk kez olunca çok korktum gerçekten kafasında bi şişlik mi var ben mi anlamıyorum acaba diye kafasını kontrol etmekten paronoyak oldum iyice burası böyle miydi var miydi düşünce mi oldu diye kendimi yiyorum kaç gündür