tavsiyem sizin işinize yarar mı bilmiyorum ancak benim yöntemim şöyle. Bir şey o anlık moda olduysa onu almıyorum. Vücudumu tanıyorum bir tarzım, stilim var ve alışverişimi ona göre yaptım. Yaklaşık nerdeyse 5 yıldır kendime aldığım eşya sayısı toplasan 10u geçmez gelinliğim dahil :)
Kilom çok değişkenlik göstermiyor gösterdiği zamanlarda bile oversize kıyafetlerim olduğu için onları kullanabiliyorum. 5 yıl öncesinde de yılda 1 kez toplu alışveriş yapıyordum örneğin; toplam 30bin tl harcıyordum o alışverişte ihtiyacım olabilecek ama modası geçmeyecek zamansız parçalar alıyordum. O yüzden şimd hiçbir şeye ihtiyacım yok şükür. Aksine arkadaşlarım benden elbise / ceket almaya geliyorlar bir etkinliğe katılacakları zaman. Önceden almış olduğum ürünlerin hepsi şu ana göre hem çok kaliteli hemde o dönem bile yüksek bir meblağdan almışım belirli yerlerden. Pamuklu terletmeyen kıyafetler tercih ediyorum. Düz temel renk ve desenler olduğu için 1 ay boyunca bile farklı kombin yapabileceğim kıyafetler mevcut