zelalnazbas
Herkesin kendi tercihi ama bana göre kucağınızdaki neyse karnınızdaki de o, söz konusu bile olmaması lazım aldırmanın 🥲
Varsayın ikiz oldu, kimse size zorlanmazsın diyemez zaten mümkün değil ama ne zaman olursa olsun Bebek büyütmek kolay bir süreç değil en azından ikiz gibi büyütür büyütünce rahat edersiniz, oğlum 5 yaşında bende 4 haftalık hamileyim rahatlığa o kadar alışmışım ki gece nasıl uyanacağım derdine düştüm yanında ki diğer uğraşları söylemiyorum bile