Kızım tam 21 aylık kesinlikle bez degistirmek altını sildirmek istemiyor acıyor diyip duruyo ama pişik falan değil gün içinde de böyle demiyo kıyafet giymek istemiyor kırk dereden su getiriyorum altını üstünü değiştirebilmek için birde kucak bağımlısı oldu ama sadece bana karşı asla elimden tutup diğer odaya gitmek istemiyor illa kucağıma gelicek bunların birine itiraz edersem eyvah kıyamet kopuyo kendini paralayarak ağlamaya basliyo sinir seviyem yukseliyo bunlar yüzünden hemde 3 aylık hamileyim napicam bilmiyorum emzirmeyi Ağustos un basinda bıraktık şimdi bezi bıraktırmak istiyorum tecrübeli annelerden bunun içinde fikir alabilirim ikinci bebeğim doğmadan bıraktırmak istiyorum evim sıcak ve kurutma makinem var diyorum ki Ekim sonu Kasım başı gibi biraktirayim 22 buçuk 23 aylık falan oluyor ama tereddüt ediyorum bu sendrom işlerinden ötürü