Kızlar merhaba , bebeğim 4. Ayına başlayacak bu zamana kadar sadece sarılık döneminde biraz mama kullandık onun haricinde sadece anne sütüyle ilerliyoruz . Kızım her zaman çok iştahlı emmiyor memedeyken direniyor kafasını vücudunu geriye doğru atmaya çalışıyor tekrar tekrar memeyi diretince de ağlıyor , uykudan kalktığında veya gerçekten çok acıktığında o zaman bunu yapmayıp güzel emiyor , doğum kontrol hapı kullanıyorum bir aydır sizce sütümü etkilemiş midir veya bunu yapmasının sebebi ne olabilir , memeyi bırakmaması için ne yapmamı önerirsiniz 🌸