Bebeğim 2 aylık. Mama içerken kıvranıyor acı çekiyor gibi ağlıyor ama içmeye de çalışıyor. Pozisyon değiştirdim , gazını alıp mamayı vermeye çalıştım ama değişmiyor. Neden olabilir? Doğduğundan beri mama veriyorum maalesef sütüm çok az hipp kullanıyorum başta sorun yoktu şimdi böyle yapıyor