Selam anneler, bir şey merak ediyorum bu aylarda bebeğinizi gece emziriyor musunuz, bıraksam belki sabaha kadar uyur ama içim rahat etmiyor, 8 gibi uyuyorsa gece 12 gibi besliyorum uyku arasında bir sonraki beslenme de sabah 5-6 gibi. Süt üretiminin devam etmesi için gece emzirme önemli diye okudum bir çok yerde süt azalır diye de endişe ediyorum çalışıyorum çünkü. Siz ne yapıyorsunuz?