Merhaba hanı lar gittiğim doktor ıyı hos ama kızım düzeltilmiş hesaplamaya göre 8 aylık ve bana mama yı bırakmamı söylüyor zaten kilosu az ve az mama içiyor yrmek nasıl yesin anla ıom her neyse , ankarada olup medicana liv hospital da ılabilir onerecegınız ıyı bir cocuk doktoru var mı