Pirasalipuding iki oğlum var biri 5 diğeri 2 yaşında.
2 yaşındakinde güvenli bağlanma yok, bensiz durmak istemez ağlar, babasına aşık olduğu halde bensiz onunla da durmak istemez.
5 yaşındaki oğlum da 1,5 yaştan itibaren benim arkamdan ağlamaz, baba anneanne dede babaannesiyle durur, babasının veya diğerlerinin de arkasında ağlamazdı ben onun güvenli bağlandığını düşünüyorum.