Merhaba doğum yapalı 5 gün oldu sezaryen ile doğum yaptım 2.bebeğim dikiş ağrıları 3.üm geçmişti ama dün geceden beri bi ağrı var yürürken bile zorlanıyorum dikişlerde kanama akıntı vs de yok ama çok sızlıyor özellikle kenarları normal bir durum mudur ilk çocuğum da nasıldı hatırlamıyorum:(