berilimmmm Kızlar 3 gündür kusma ishal hafif ateş hiçbir şey yemiyor çocuğum kafayı yicem salgın mı var
Dygosmn1 pyrzaslnnn47 geçmiş olsun lütfen hastaneye götürüp serum taktırın yoksa çok zor atlatıyor 17 aylık Ken oldu inain ki çocuk kusmaktan ishalde elimizde baygın düştü devlet hastanesi ilgilenmedi özele götürdüm iki günde bir serum yaptırdım
pyrzaslnnn47 Dygosmn1 benimki kısmıyor artık ishalide yok o yüzden tam iyileşti dedim şimdide ateşi çıkıp çıkıp iniyor acaba hastalık bitiyor mi çoğalıyor mu onu bilmiyorum evde halletmeye çalışıyorum