Hanımlar merhaba bebeğim şuan 4. Ayını doldurdu kan damlasına başladık ama ilk dogdugunda doktor 15. Gününden sonra D vitamini yazmisti aynı şey değil mi acaba bu ikisi yanlış birşey yapmaktan korkuyorum bebeğimde küçük dışarı çıkamıyorum eşim işte buraya yazıp yardım alabilirim diye düşündüm aranızda sağlıkçı olan yada konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi