gulayada benimde bebeğim 9.buçuk aylık boğaz enfeksiyonu oldu günlerdir iştahsız halsiz sesi sıkık sürekli ağlıyor normalde çok gülen neşeli bir çocuktu hasta oldu gülmüyor uyumuyor mutsuz hep. Antibiyotik ve parol ağrı kesici şurup verdiler kullanıyorum 4 gün oldu iyileşme belirtisi yok ne yapmam lazım sizin cocuğunuz iyi oldu mu