10 gunden fazladir aşırı bir sac dokulmem var. Hep dogum sonrasi emzirmeye yordum. Ama sanirim oyle degil derim kizardi pul pul dökülüyor asiri acikliklar oldu sac kirandan korkuyorum doktora gideceğim fakat sıze de sormak istedim . Bu tip sac dokulmesi yaşayan var mı?