Bugün kreşte 3. Günümüz, tam 2 yaşında
İse başlayacağım için yarım gün kreşe vereceğim, öğleden sonra annem bakacak. Memurum 8-5 çalışıyorum
Kreşe 3 günde alışmak zor ama gerçekten çok ağlıyor..
Bu normal mi?
Şuan mesela bıraktım kreşe arabada bir başladım ağlamaya evdeyim hala ağlıyorum
İçim parçalanıyor
İki gündür iyi gidiyor ama aglayarak geliyordu, bugün sabah da ağlayarak gitti . Öğretmenleri çok ilgili, sınıf 11 kişi. Ağlayan çocuklardan çok etkileniyormus
Lütfen bir şeyler söyleyin, annemin yaşı var tüm hun uzun saatler ilgilenemez diye böyle bir karar verdik ..