ikizogluslar sanki bebekleriniz yaninizdaymis gibi 2 saatte bir duzenli sagim yapmaniz gerekiyor. Gece de dahil 2-3 saatte bir uyanip sagim yapin gogusleriniz uyarilsin. Her göğüse 15er dk ve dayanabiliyorsaniz ustunde sagim yapabilirsiniz. Sut gelmese bile bu sagimlari atlamayin, mutlaka gelecektir. Ilk sutunuzun bir damlasi bile cok kiymetli sagim kabindan enjektorle toplayip 1 cc bile olsa bebeklerinize ulastirin. Bir de sut gelmeye baslayinca gunduz ve sabah sagdiginiz sutleri ayri posetleyin, gunduz sutu ve gece sutu formulasyon olarak farkli oluyor birbirine karışmasın. Paketin ustune gun ve saati yazarsanız isiniz kolaylasir. Ben de 34.haftamda dogum yaptim kizim kuvoz surecine alindi hemen bu sekilde ilerlemistim 2. Gun sutum yavas yavas gelmeye başlamıştı. Saglikla kavusun bebeklerinizle.