Demett_k hangi okul yaaa aynı şeyi yaşıyorum iki gündür .
benden başkası ile konuşuyor b bahçede bekledim oğluma sınıfa çıktı mı diye. O arada başka Veli ile görüştü.
Oğluma üç arkadasi sınıfta kötü davranmış gün boyunca oğlum geld hep uyudu ağladı gitmek istemiyorum dedi bende
Güzelce öğretmene anlatırım ilk gün hocam gözünuzden kaçar oğlum çok içli ve duygusal kendini ifade etmez lütfen sizde dikkat eder misiniz diye söyledim o kadar bozuldu ki