RabiyaG herkesin bakis acisi farkli canim kimi 2 yasinda kimi 4 kimi 1 yasinda bile veriyor ben 4 veya 5 yasinda anaokula vermeyi dusunuyorum..ablasi buyuk orta okula gidiyor onun dersleri yogun yorgun geliyor okulda bende aksam ustu yada oglenleri parka vs goturuyorum.cocuklari cok seviyor isterim vermeyi esim verme taraftari degil