Kızlar selam doğumdan sonra kafa derim aşırı kaşınmaya başladı doğuralı 5 ay oldu ama kafamı yolacak kadar kaşınıyor banyo yapınca biraz rahatlıyor ertesi gün yine aynı. Ve aşırı kepeklenme var kaşıyınca kar yağıyor sanki eskiden hiçböyle değildi. Yırtıp kanatıyorum kafayı yicem yaşayan çözüm bulan var mı