Kızlar günaydın bebeğim 4 ay 24 günlük tahminimce 7400 gr falan 4 numara sleeppy bio natural kullanıyoruz 3 numarada bacakları aşırı iz yapıp çok kızarmıştı son 20 gündür falan geceleri sürekli bant kısmından taşma oluyor normalde kaka yapayınca gece uykusunda değiştirmezdim sızmazdı şimdi gece 01:00 gibi bez değişimi yapmama rağmen yine sızıyor üşüse desem uyku tulumu giyiyor yatış desem dümdüz sırt üstü yatar hep bu sorunu yaşayan var mı ne yapmalıyım sleppy de mi bu sorun var numarada mı bez değiştirip memnun kalan var mı