aygokk oğlum tam 1 yaşında dogdugu günden beri mızmız sol kolumu hissetmiyorum artık uyuşuk tüm gün kucagımda hiçbir şekilde mutlu olmayan aglayan bi bebek her gören allah sabrını arttırsın diyor bana önüne dünya oyuncak serdik hiç uğruna değil adamın olayı böyle kabullendim artık benim bebeğim böyle diyerek sizde öyle yapın öfkelenmenin anlamı yok daha cok hırcınlaşır benim çocuğumun huyu bu diyerek kendinizi buna alıştırın o zaman taşlar yerine oturuyor 😊