Ahh ahhh en iyi ben bilirim. Gaz sebebiyle nefessiz kalana kadar aglıyor, ayaklarını karnına kadar çekiyor. Rahatlayamadım için agladığı ve uyuyamadığım için ben de aglıyordum.
Şimdilerde gaz olduğunda, her zaman her süt içmeden sonra ayaklarını karnına dogru katlıyorum, mideye bası uygulanmış oluyor. Bu hareketi 8-10 kez yapınca pırt pırt pırt gaz çıkarıyor. Tabı bebek olduğunu bilerek çok hafif şekilde yapıyorum. Bazen gazın çıkmadığı da oluyor ama çoğunlukla çıkıyor.