narinlik 2yaş çok tehlikeli bi süreç, başından sonuna kadar, siz bütün evrelerini 2çocukla yaşayacaksınız maalesef ama çocuğa gıcık olmak ayrı bi durum.. o abla olmaya mecbur kaldı bi bakıma ve daha kendiside bebek sayılır, insan tahammülü kalmıyor bazen haklısınız çok yıpratıcı bi süreç ama kızınızı günlük hayatınıza dahil edin. Mesela sevdiği bikaç oyuncak ve şeker çikolata bişeyler alıp hediye paketine koyun kardeşinin yanına koyun çağırın kızınızı, bak kardeşin sana süpriz hediyeler almış hadi bakalım neler almış diye heyecanlandırın onu, sen ona vurma oyun oyna o sana daha çok hediyeler alacakmış diyebilirsiniz, altını değiştirirken hadi bezi ıslak mendili ver çiş yapmış beraber temizleyelim diyin, yemek yaparken ondan yardım isteyin hadi tuzunu sen at sende karıştırabilirsin vs gibi, kıskanıyor doğal olarak, bazı şeyleri yapmazsa ödül alacağını söyleyin etkisi olabilir bence. Bu bi süreç hepsi geçecek ama ne çocuklarınıza ne de kendinize kötü anılar bırakmayın lütfen, gerekirse destek alın yoksa bu bi çığ gibi büyür gider