nisakus Kızlar 12 günlük bebeğim için biberon önerir misiniz philips avent 2 numara kullanıyorum hiç içemiyor böyle 1 saate anca içiyor hem yoruluyor hem tekrar acıkıyor daha kullanışlı önerileriniz var mı
sadbut nisakus dr browns kolik biberon öneririm geniş ağızlı olanı, ben hem avent hemde gazı olmasın azaltsın diye bunu kullanıyordum o an elime ne gelirse ama artık dr brownstan midesi bulanıyor:(
defnevedoruk nisakus meme reddi yapmasınız istemiyorsanız 2 numara kullanın, oğlumda o kadarlıkken 1 saatte anca 30-40cc içiyordu zamanla daha hızlı içmeye başladı. 2,5 aylık hala 2 numara kullanıyoruz meme reddi de yapmadı
nisakus defnevedoruk evet aynen ya 2 numara zaten 3 ü denedim o da fazla geldi yutamadı korktum onun içinde erken galiba tamam canım teşekkürler
ozgedoruk1 nisakus canım bu yutamamaya tıkanmaya çözüm buldunmu ne kullanıyosun bizde 8 günlüğüz aynı sorun var
yaseminince Bende avent kullanıyorum meme reddi de yapmadı 2 numara olan şuan ama oğlum 3 ay 28 günlük 3 numaraya geçiş yapıcam