sdrnaz aynı süreçten geçtim. Sağlık bakanlığı aradıktan sonra bir kaç saat içinde 12 saat uzaklıktaki İstanbul’a gittik Koç üniversitesine.. çünkü bakanlık bizi çok korkuttu. Bir ay falan Koç üniversitesinde gözetim altında oldu. Her hafta gidiyorduk neredeyse. Sonrasında 2. Ayda Adana’da çok iyi bir doktora gittik. Özel kliniği olan o bize dediki bu değeri en güvenilir şekilde ölçmek için özel kitler var Belçika’dan getirtilen ve bu kitlerde sadece Düzen laboratuvarında var dedi. Biz hemen sabah erken saatte düzende kanımızı verdik, kan Ankara’ya gitti ve şükürler olsunki 17-0h değerimiz 1 in altına düştü. Size diyeceğim; iyi bir endokrin doktoru bulun ve düzen laboratuvarında kanınızı verin.