Selam kızlar. 2 yas oğlumun ferritin değeri 7.6 cikti. Hgb 15 ama. Onun dışında sebze et yerdi ama sanırım ben aynı zamanda yoğurt da verdiğim icin emilimini azalttı diye düşünüyorum. Her neyse.. doktor ferro sanol verdi ama tek kullanımda bile disleri rengi değişti gibi olunca tekrar vermedim. Sizin önerdiğiniz bir demir ilacı var midir? Fiyatı hic önemli değil. Demir değerini guzel yükseltti dediğiniz bir marka varsa yarin ilk isim gidip almak olacak çünkü.