Martta taktırdım mayıs sonunda kaymıştı akıntım artmıştı ve kötü kokuluydu enfeksiyona sebep olmuştu maalesef kadın doğuma gittiğimde düşmek üzere nerdeyse demişti zaten taktırdığıma pişman olmuştum çok fazla kasık ağrısı çekiyordum ve kanamam çok fazlaydı