edosaslanalp Kızlar kızım daha 33 günlük doğduğundan beri altını değiştirdiğim an çok ağlıyor sinir krizine giriyor ağlamaktan kendini kızartıyor çok stres oluyorum bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ne yapmam lazım
ftmnrozun16 edosaslanalp ay evet gerçekten benjm kızımda öyle mosmor olana kadar ağlıyor arada kucağıma alıp sakinleştirmezsem 😢 benimkide 45 günlük
ftmnrozun16 edosaslanalp korkuyorum hatta acaba biyeri mi aciyor pişik mi var niye böyle yapıyor diye ama yok yani pişik falan,muhtemelen bezin o verdiği rahatsızlığı sevmiyor tekrar kapattirmak istemiyor o yuzden yapıyor benim aklıma başka bişey gelmiyor çünkü 🤷
eymenku edosaslanalp benimki de öyle idi başlarda ıslak mendil ile siliyirdum e haliyle soğuk oluyordu sonra ılık su ve pamukla silmeye başladım o çok hoşuna gitti siz neyle siliyorsumuz altını
yazan Bizimki çok ağlıyordu 2. Ayında fark ettim ki karnını doyurmadan altını alınca çıldırıyormuş. Sarılık oldu sonrasında emerken hemen uyudu vs diye uykusunu açmak için önce altını alıyordum. Hanımefendi ona sinirleniyormuş. Alt değiştirme ve emzirme sırasını değiştirince inanılmaz şekilde kalktı sorun ortadan
anenglish Önce emzirip sonra altını alın. Bi de sakinleşmesi için altını aldığınız esnada emzik verebilirsiniz
yazan edosaslanalp pişik vs durumu yoksa sadece sevmiyordur belki emzik kullanıyorsanız onu vermek de anlık olarak sakinleştirebilir
Retzja Önce emzirip altını alana kadar olan tüm ihtiyaçlarını giderip en son altını almak, altını alırken ninni söylemek, çok krize giriyorsa altını açık bırakıp biraz altına hava aldırdıktan sonra sakinleyince bağlamak işe yarar 🙏🏻
aylisinannesi edosaslanalp benim bebegimde çok aglıyordu özellike beslenmeden evvel alt degiştirmeye calısıyordum çılgın gbi aglıyordu sonra düzeni degiştirip beslenmeden sonra değiştirdim daha düzeldi diyebilirim. Ama yinede agladıgı oluyordu youtubedan beyaz gürültü acıyordum pür dikkat olup sakinleşiyorlar o sese. Şimdi 4 aylık olacak 2. Ayından sonra alt değiştirirken ağlaması şükür bitti.
kocatarafindanefret bende yaşadım onu ya kısa bir dönem sürdü sonra geçti biz alkış yapıyorduk o şekilde susuyordu